17/3



Det blev att ta fram skinnjackan påvägen till oskar,kände verkligen att nu är snart våren påväg och blev så sugen på att ta på mig den.försa dagen denna år skinnjackan fick  se sol.ja jag sa ju att jag skulle köpa nått idag på stan,hmm hur gick det med det egentligen? nae det gick inte så bra som jag trodde faktist.har hittat en massa saker jag verkligen vill ha men man har ju inte råd precis.men det står iallafall mellan ett par trosor jag vill ha eller en pinsett hahah.så jag hoppas det blir annat men oskar kom med förslaget att köpa nått när jag får månadspengen så jag köper nått jag verkligen vill ha och jag tror jag ska lyda hans råd.Sedan har jag varit med han hela dagen och hela kvällen.vi gjorde jordgubbs milkshake då vi kom hem till han sedan la vi oss och såg yesman.trodde den skulle vara bättre men ska jag vara ärlig så sög den.. senare på kvällen kom hans mamma in i rummet och sa att ivan var borta(katten) så vi letade han i flera minuter utan att hitta han i hela rummet och jag måste säga att även om det inte är min katt så blev jag orolig över vars han var.men efter en massa sök hittade dom han högst upp i ett av deras skåp.mer har jag inte gjort idag förutom att se desperate,äälskar verkligen det programet! alla borde se det!! nae nu ska jag ta och stäna av datorn och krypa till kos,puss!
Kommentarer
Postat av: Maria

Ja hoppas att man vinner nu då..=)

Kram

2009-03-17 @ 23:26:01
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0