15/3



Senaste tiden har uppdateringen varit dåligt och det har den varit under helgen med..
Hela helgen har jag gett all min tid åt älsklingen och det var faktist ganska skönt måste jag säga också.
tanken var att vi skulle ut och äta och gå på bio någon dag under veckan men eftersom att båda kände att vi skulle få ont om tid med att hinna med skolan samt att hålla bussarna från stan hem till han bestämmde vi oss för att ta det i helgen då vi också skulle fira våra 8 månader tillsammans.så vi bestämmde oss för  att först gå ut och äta sedan gå och se män som hatar kvinnor.Efter som att latheten själv inte orkade gå in till stan eftersom vi skulle gå hem också så frågade jag pappa ifall han kunde köra oss till stan och det kunde han.Då vi väl var framme så gick vi in på tatung där vi skulle äta men till våran besvikelse så fanns det inga bord till oss så vi gick över på lilla kina och åt där istället vilket var precis lika bra det med.Efter det så var det bara vänta på att filmen skulle börja så vi köpte en mega meny som vi alltid köper,hihi.dock var jag ganska så mätt redan då så jag åt inte så mycket av våra popcorn och drickan fick bara stå där den stod.Jag tycker filmen var ganska så bra.Har hört att den skulle vara äcklig och det var den,blev förbannat äcklad.men jag hade faktist trott att den skulle vara äckligare så det gjorde inte så mycket heller.efter bion for vi hem till mig och myste i min säng tills vi bestämmde oss för att lägga oss och sova,och så såg våran 8månaders dag ut.Tänk vad tiden går fort,vi blev tillsammans i juli och nu är det redan i mitten av mars.Om 3 månader så har vi sommarlov och om 4 månader så firar vi ett 1 tillsammans.Tiden går fort och jag är precis lika kär som jag var dagen vi träffades,tack oskar!

idag har jag inte gjort nått alls bara legat i sängen och degat,städat lite och så med sedan sett på en massa tv program.
då klockan var kvart över 5 så sa oskars mamma att hon skulle hämta oskar och fara hem sedan sa hon att jag kunde följa med ifall jag ville så det blev att vara hos oskar resten av kvällen.riktigt skönt att vara hemma hos han det var så länge sedan tycker jag.och hemma hos han så fick man ett varmt välkommnande av oskars katt ivan.vi såg tv ett tag med hans föräldrar sedan såg vi tv själv och nu pratar jag med älsklingen och ser beck.så jag ska nog fortsätta göra det sedan blir det natti natti,skola imorgon.inte så pepp men det ska också göras så vi hörs hooj!
Kommentarer
Postat av: Maria

Bara fint här..=)

God natt

2009-03-15 @ 23:28:53
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0