14/3



Kära vänner har inte skrivit sedan i förrgår och inläggen blir ju alltid så sena,men låt gå.
igår tillbringade jag hela dagen åt att vara med älsklingen,och menas jag väntade på att han skulle sluta så passade jag på att gå in på reco för att äntligen få en tid om mina knän.Jag fick en tid med det dröjer ett tag kommer inte få tiden förrän 26/3,okej en och en halv vecka med skit samma.reco gick väldigt fort då det väl var min tur så efter det gick jag förbi en sväng på stan.bara för att allt skulle ligga nära Hm där oskar kliver av tror jag att jag gick in på nästan alla affärer på vindergatan bara för att fördiva tiden och i mitt lilla lugn så gick jag in på lindex och hittade denna tröja jag genas blev förtjust i.Jag vet inte vad ni tycker men för mig är den nått helt exta,tänkt er sommaren ett bar vita shorts med vita tygskor och pärlörhängen det är iallafall min tanke direkt jag ser tröjan.får se om det blir ett kap eller inte jag vill ju ha så mycket just nu som jag inte har råd till,men önska kan man alltid! från det ena till det andra så har jag börjat få jävulst ont i magen fattar inte varför jag ska ha så ont överallt det känns som ett evigt wajnande från mig.och för sörta gången på mer än ett år hade jag hicka i veckan,har bara glömmt att berätta det,hihi.vet inte varför jag skriver det men då jag hade det så kunde jag verkligen inte sluta skratta och för ett tag så började faktist oskar fundera på om jag verkligen var frisk,och det var jag.

aja idag har jag inte heller gjort så mycket haft bf hela dagen,ganska drygt att ha en och samma lektion från halv 9 på morgonen till kvart i 3 då man slutar.men som tur så hade vi hål,nog för att jag tycker att istället för att ha hål så skulle man kunna få sluta tidigare men det gick inte för sig häller så det var bara ta det som det var.igår skrev jag också mitt cv som jag tycker blev ganska bra om jag får säga det själv.nog för att det bara är mars och vi ska inte börja jobba förrän i juni/juli så är jag fruktansvärt sen ute.och så har jag ju tillbringat dagen med oskar som vanligt.imorgon blir det gå ut och äta på tatung,det var ett tag sedan vi gjorde det och sedan blir det bio.män som hatar kvinnor.efter det blir det förmodligen nattinatti för oss och gå och lägga oss men mer får ni veta imorgon.nu ska jag kila och förmodligen läsa,är ganska trött.puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0