1/3

Hallå hall alla vänner!

Inlägget börjar med att det är ny månad och allt,fan vad tiden går fort men ändå sakta.
skrev aldrig någonting igår eftersom jag tillbringade hela dagen åt att vara med älsklingen.
Det började med att han kom hit och så låg vi och myste ett tag fram tills mamma ropade ner oss.Hon ville att vi skulle lära oss att göra oskars favorit sallad.inte fan äre lätt att göra någonting oskar gillar,det tog drykt lite mer än en timme att riva 2kg morötter i klyfter.Man blev ganska så less efter ett tag och sedan började jag må dåligt så mamma tog över efter ett tag.Så vi dukade bara fram på bordet och sedan gick vi och la oss i sängen fram tills maten var klar.Strax där efter var det mat och jag vet inte hur länge vi åt med länge var det,tillslut blev jag less på att vänta på oskar och mamma så jag började stöka bort innan dom ens ätit klart.då hela alltet var klart var klockan rätt så mycket så oskar loggade in på msn och så pratade vi lite med alejandro och bestämmde att han skulle komma till mig och vara med han.Tanken var att jag och oskar skulle till coop köpa klass och sedan gå till hemma kväll med diesel och hyra film för omväxlingens skull.tyvärr hann vi aldrig på coop så vi väntade på alejandro och var med han fram tills han skulle fara då vi återvände hem igen.Ena filmen vi såg var EXTREMT DÅLIG,andra filmen var faktist riktigt bra.tyvärr så började jag och oskar att små tjaffsa och för att lugna ner sig gick han in på toan.han missade lite av filmen och då det läskiga kom så spolade jag tillbaka och knackade på toadörren tills oskar öppnade,sedan kramade vi varandra och sa förlåt.Efter det fortsatte vi se hela filmen ut och småpratade och myste tills vi bestämmde oss för att gå och lägga oss.en helt underbar och mysig kväll med älsklingen,den kunde inte blivit bättre! älskar oskar så otroligt mycket!

Så idag har vi inte gjort så mycket.vi vaknade vid 12 som igår,det blev verkligen att snabbäta frukost eftersom vi inte hann köpa glass igår tänkte vi göra det idag istället och till våran lycka så skulle pappa också dit.perfekt tänkte jag då slipper vi gå,jag som är så lat.så max 10 min hade vi att äta frukost för sedan skulle vi fara så pappa skulle hinna hem till nästa vasalopp....mer har vi inte gjort duschat och bara kollat på film samt mysa mysa ännu mer.att stänga av tvn och bara prata med oskar och gosa är nog det bästa som finns.vi gjorde eskimo puss och det var så länge sedan vi gjorde det.en riktigt saknad puss! men nu ska jag fortsätta se beck,skriver mer imorgon puss puss ! =)



Du är bäst och jag älskar dig så mycket!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0