11/3




Ja just nu sitter jag här och tränar på engelska glosor,det känns som det är ehlt omöjligt att få in dom i skallen kan inte förstå att det går så trögt.och andra sidan kan jag inte heller förstå att jag är så dålig på engelska,det är fan skrämmande.
jag hoppas då att innan jag lägger mig så kan jag då dessa ord helt utan till annars blir det fusklapp imorgon...

nåväl idag har jag inte gjort så mycket hade som sagt bara en lektion och sedan har jag tillbringat dagen med att ligga i oskars säng och vänta tills han kom hem.och då jag väl fick se han genom dörren var det som en underbar kännsla men samtidigt lättnad över att han äntligen var hemma.efter maten så följde vioskars mamma till coop för att köpa lite grejer samt helg handla bara för att fördriva tiden lite.önskade faktist att jag inte tog det beslutet för nu i efterhand kan jag tycka att det blev ganska kort tid att tillbringa med oskar så den lilla tiden vi hade över tillbringade vi hans säng med film.imorgon blir det vanlig skola som vanligt sedan myspys med älsklingen eftersom vi inte hann så mycket idag.men nu ska jag fortsätta tragla vidare med dessa ord jag har.vi ses!
Kommentarer
Postat av: Maria

bilderna är ifrån Krabi och khaolak..

Kramis

2009-03-12 @ 19:48:49
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Hihi, ja den är fin. Och det var faktiskt catherine

som gjorde den. Men man gör en vanlig inbakad fläta

i luggen, det är lite svårt att göra på sig själv,

men man lär sig så småning om :D

2009-03-12 @ 22:53:02
URL: http://emmaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0