10/3



En sommarbild sedan förra sommaren!

Dagen på skolan var rätt okej faktist matten gick som en räls och jag är faktist ganksa nöjd med mit tjobbande idag,jobbade flitigt och frt och förstod precis allt vad jag gjorde vilket jag aldrig brukar göra utan hoppa hejvilt så snart jag inte fattar.Hade med ett jättelång som var extremt tråkigt och inte nog med det så fick jag ont i huvudet och började må dåligt.Men som sagt dagen gick bra och vi slutade med idrott,den var hyffsad rolig vi åkte madrass hela tiden med våran kalss och en annan klass önskade bara att jag hade lite bättre skor på mig fick ganksa så mycket snö inne i skona då man var tvungen att plumsa i djupsnö,men för övrigt gick det bra.kvällen har jag som alla andra dagar tillbringat med oskar och jag har väldrigt svårt att anpassa mig efter tiderna sedan lovet då det gäller att stiga upp.det blir sena kvällar tidiga mårnar och sova efter skolan,inte bra..
imorgon blir en väldigt lat dag,träning på morgonen med innebandy och killarna sedan slutar jag och får fara hem.
anledningen är att våran svenska lärare inte har någon lektion för att han är borta och jag har ett stort hål mellan specielidrotten och till nästa lektion så klassen frågade våran mattelärare om vi fick jobba hemma istället för att fara på lektionen eftersom dom som bor så långt bort har bara en lektion då och måste vänta flera timmar på nästa buss hem.så vi fick jobba hemma istället för att fara på svenskan så imorgon börjar jag 10 och slutar halv 12 då jag sedan far hem och duschar gör mig klar för att sedan åka med oskars mamma hem till han och vänta där tills han slutar skolan kl 4.mer än det vet jag inte vad som händer men det får vi se,skriver mer imorgon tjiing!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0