Sommarjobb



Tydligen så är det jävligt svårt att få jobb i sommar,jag har en massa vänner som inte fått sommarjobb.
Jag måste ha haft tur och varit väldigt lyckligt lottad som fick ett. Det var ca 2-3 veckor sedan jag fick hem ett brev med posten där det stod att jag hade fått sommarjobb på a-torpsskolan.VIssarligen jobbar mamma där och det kanske är 500m hemifrån mig så tur hade man.Jag hade skrivit ett cv men aldrig pallrat mig ut för att ge ut det åt någon,vilket var korkat men men.Så jag tänkte att jag söker inom komunen istället och medans jag var hos oskar så fick han ett . nyfiken som jag var ringde jag hem för att fråga ifall jag också hade fått ett sommarjobb och yees det fick jag.Så jag är jävligt glad över att jag fått nått fast det är så många som inte fått. ni som fått sommarjobb vad har ni fått :D ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0