snart


Förövrigt slänger jag upp en bild på oskars kissemisse!

Ja efter att ha varit ledig hela dagen igår och inte varit pepp på att skriva blogg så är det snart dax att bege sig till skolan.
har väll inte varit den gladaste människan på denna jord dom senaste dagarna,och jag önskar verkligen jag kunde vara det. men jag blir mycket också hur vädret är.är det bra väder så är jag glad och är det dåligt blir jag depp,sjukt men sant.
idag har jag ingen aning om vad jag ska göra,ska på reco och sedan vara med oskar och träffa hans föräldrar som kommer hem idag vid 9 tiden.hoppas dom är bruna och haft det bra i grekland. Nae nu ska jag borsta tänderna ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0