nytt inköp!



påvägen till träningen så började jag mig med att trösta mig att köpa en rouge,visst stavas det så?
nåväl iallafall tröstade mig med att köpa det eftersom håret blev ju åt helvete då jag färgade det.
Tanken var att det skulle bli en ögonskugga men slutade med en rouge.eftersom det är sommar och jag är brun är min färg brun i olika nyanser jag vill gärna se naturlig ut men ändå vacker eller vad man ska kalla det.så den är lite brun men glitter.och eftersom jag gärna blandar saker så tycker jag att den passar UTMÄRKT som ögonskugga OCH rouge så jag är riktigt lycklig.från och med nu kommer ni se mig med en rouge på ögonlocken och jag är stolt av mitt inköp!


Svar till sara:
Eftersom att jag skriver detta till sara så hoppas jag att hon ser det så snart som möjligt.
Jag älskar oskar mer än allt annat på denna jord men han bestämmer inte över mig och äger inte mig,jag har även plats för mina vänner precis då det passar mig.och jag skulle gärna vela vara med dig mycket mer än vad jag är,jag har inte glömmt dig bara för att jag är med oskar.så komihåg ring mig precis när du vill! så hittar vi på nått nån/flera dagar den veckan.du stör inte jag blir bara glad.har inte glömmt mina vänner finns alltid plats för dom fast jag är med min oskar och ifall ni hör av er oftare så hittar vi på nått när som helst och jag VET att oskar skulle förstå mig till 100% på alla sätt.Så ring mig precis när du känner för det så planerar vi vilka dagar det går,ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0