Första Juni!









Hallå kära vänner,man känner verkligen att sommaren är på G!
Dagen började kall men slutade hyffsat varm och den har varit helt underbar.
Hade bara en nån lektion idag och det var råå skönt,sen for jag hem och vilade med oskar och sen tränade jag.
som omväxling för att komma från mitt rum tänkte vi ta en promenad med med min vovve idag.
vi gick från mig ända till rovön där vi satte oss och vilade,ja bilderna säger ju allt.från start till slut.är världens lyckligaste tjej just nu.jag har en underbar pojkvän en underbart ny kamera så jag kan inte sluta ta en massa kort vilket har varit min dröm länge och det har varit bra dagar hela helgen + idag.ja jag ska väll inte säga så mycket mer som jag sa bilderna säger allt och det var rååå mysigt att sitta där då det var lite solnedgång vid älven och mysa med oskar sedan fara hem och lägga oss i en varm säng och fortsätta mysa.Tyvärr har han börjat bli sjuk,han är det jätteofta.så krya på dig!♥
ja och påvägen hem började det med en ren hund och slutade med en förbannat äcklig hund,men sånt får man väll ta ifall man är djurägare och speciellt äger hunden som sin egen.nåväl det var bäst iallafall hooj!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0