17/6


morgon bild på mig hahahah

Sista dagen på jobbet är imorgon och det känns bättre än nogonsin.
jobbade över idag med så jag får sluta kl 3 imorgon,jippi! fick även höra att det tar för lång tid för två st sommarjobbare att göra klart allt som ska göras klart så på måndag får vi förmodligen in en till vilket blir sköönt!
nåväl imorgon blir det stan ska hämta mina tygskor då som jag väntat på i 2veckor sedan sen blir det att hämta ut bilder och köpa en precsent till mmin biologiska mamma innan mamma far(komplicerat men sant)
aja jag har haft en underbar dag idag med älsklingen och visst vi är med varandra varje dag.men jag får aldrig nog,han är mitt allt! ska sova nu och fortsätta se sex and the city hooj!
Kommentarer
Postat av: josefin

haha saltet alltid vid din sida ;)

2009-06-18 @ 11:54:30
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0