16/6



hallå vänner små!
jobbet är avklarat en dag till,inte lika jobbigt som igår men kul vare iallafall inte önskade verkligen att det fanns någon mer att prata med och att det var lite mer liv i det hela.Låter sjukt men det är sant jobbade över en halvtimme idag och tänker jobba över imorgon också så att jag får sluta tidigare på torsdag vilket behövs är redan sjukt less detta slit.
nåväl sista halvtimmen kom älsklingen visserligen väntade han ute men det gjorde inget tanken på han gjorde mig glad.imorgon hoppas jag att han kommer också.förövrigt måste jag berätta att hjälpen om tröjerna gick inte så bra vilket jag förstår kort tid.köpte båda två,eller egentligen inte.köpte en men känner mig dum som säger detta.är jävligt bortskämd av min kille och känner mig förbannat dum men han köpte den andra tröjan åt mig för att vara säker på att inget gick fel.så nu är två tröjer på väg hem till mig,inlägget skrevs igår så det är bara att kolla.

från det ena till det andra såg just desperate och jag äälskar verkligen den serien.hatar dock att det var sista avsnittet idag så det kommer väll inte tillbaka förrän i höst.blev sjukt glad då mike och susan pussades igen hatar verkligen Katherine.och blev sjukt glad då MJ fick leva blev som en saga.det jag hoppas är ju verkligen på att dom gifter om sig eller vad tror ni? vill bara veta NUNUNU. vad tror ni blire susan eller blire Katherine.själv hoppas jag på susan men man vet aldrig . komentera gärna om vad ni tror.
Kommentarer
Postat av: Olivia

jag hoppas också på susan! dom är så otroligt söta tsm=D

2009-06-17 @ 01:05:07
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0