precis det jag ville ha!


Okej soffe jag vet att du har sagt till mig att det skulle vara ett dumt misstag men nu äre såhär.
jag har velat ha dom här skona sedan förra vintern och jag skaaa ha dom :)

örhängerna jag köpte i ungern,visade inte dom så jag passar på nu.

idag har jag varit på byske marknaden och köpt lite remmar några munkar och så fick jag sockar av pappa och dom här skona.okej jag känner mig verkligen som en tiggare för att jag skämms verkligen då jag får så mycket av pappa på en och samma dag.även om det var några remmar och några munkar 5 st par sockar så hade det dugit för idag och kunde få skona imorgon.men tack snälla pappa,jag älskar dig!
sen på eftermiddagen så kom emma och sanna förbi ett tag så var jag med dom :) det blir nog så att dom kommer hit om två veckor,känns kul faktist var ett tag sedan nu.nåväl träffade soffesnopp och jojje också på marknade lika virriga som vanligt hahaha ni är bäst!
låter verkligen som jag älskar livet älskar alla mina vänner osv som man gjorde i 4an hahaha.aja har skit ont i knäna så jag ska nog pallra mig till sängs.längtar tills imorgon då jag får se oskar och vara med han mysa med han och sova med han.hoppas det inte regnar,eller jo föresten hoppas allt blir så mycket mysigare då.nåväl skriver kanske mer imorgon får se,jag uppdaterar ju så ofta.eller så inte.aja vi får se hur jag gör hare puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0