Ungern!







nu har ni fått en massa bilder på ungern så jag hoppas ni är nöjda.
iallfall nu fick ni en liten blick över hur min vecka var och så,kommer verkligen sakna det.
speciellt värmen och alla underbara personer jag hann träffa där.dom som stod mig mest nära var vännerna från rummet som jag fick riktigt bra kontakt med.önskade att jag fick vara kvar några dar till iallafall men allt har sitt slut och tyvärr var min resa slut för denna gång.men jag hoppas att vi far tillbaka igen.nåväl så kanske jag ska till umeå snart vi får se för att träffa emilia som jag hade bäst kontakt med i ungern.men nu ska jag dra mig till oskar hoppas ni tycker bilderna blev fina puss! :)
Kommentarer
Postat av: emmy

du verkar ha haft det trevligt :)

du blev jätte fin i håret också!, du passar i kort =)

2009-07-25 @ 15:31:35
URL: http://egrehn.blogg.se/
Postat av: josefin

fint håret blev :D

2009-07-27 @ 17:05:51
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0