mina pengar rusar iväg.

införskaffade nya saker igår.var på stan och ville verkligen köpa en tröja men kunde inte innan jag for så som tur fanns den kvar nu och då slog jag till direkt . fann även ett par jeans som jag verkligen behövde eftersom mina älskade jeansleggings har gått sönder så jävla mycket att jag kommer inte kunna använda dom längre som jag vill. och vilken tur jag hade,vilket jag aldrig bruka ha men igår var det min turdag då hittade jag ett par jeans som var lika ljusa som mina jeans leggings för 99kr på rean i stan på gina s¨jag köpte dom direkt.lite tajta var dom men det gör inget 99kr är fan billigt för ett par jeans.
tänkte även lägga upp bilder på det jag köpte i ungern.

det jag köpte igår samt ett par  jättesöta trosor på HM för 30kr



Det jag köpte i ungern.





+ två bar örhängen jag slänger upp senare och lite presenter till pappa.
Kommentarer
Postat av: josefin

svar:oops :] duvet dedär med minnet..

2009-07-24 @ 16:12:38
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0