Hemma igen!

Hallå nu är jag hemma från ungern.
Såg att bilden på hur jag hade klippt mig inte kom in men hade tänkt göra nått åt saken nu då jag väl är hemma,ska lägga ut en.Var egentligen tänkt att jag skulle komma hem kl 9 ikväll men det blev ändringar då först våran båt från tyskland till danmark blev inställt så vi var tvungen att ta en tidigare båt.sen så på arlanda skulle vi vara där till kl 6 men vi frågade ifall vi kunde flytta och tur som fan hade vi för 20min efter att vi kom dit var väskorna tvungen att checkas in så vi hann just så pass.
det betyder att vi kom hem kl 12 idag istället för 9 på kvällen.känns faktist ganska skönt att vara hemma.kunde gärna varit kvar där 2-3 dagar till men saknade faktist hemmet då man tänkte på det.har haft det ganska bra faktist bättre än jag trodde.dock blev jag besviken på brännan min trodde den skulle bli mer men ickesanicke.nåväl ska till oskar nu och sova där över kvällen så sen imorgon blir det shoppa inne i stan yees.nåväl ska ta och börja avrunda mitt inlägg och fortsätta packa och packa upp.men först slänger jag in en bild på hur jag såg ut då och hur jag ser ut nu.ganska skönt med kort hår!




NU


mer bilder om ungern kommer lite senare.
är helt slutkörd just nu så vi får se när det blir men så snart som möjligt!
Kommentarer
Postat av: josefin

hemma hemma :D! du hade inte funderat på höra av dig humm?

2009-07-24 @ 16:11:11
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0