Bilder

Är äntligen hemma nu eller vad man ska säga.och nu får jag skitta på min egna dator.
Som jag lovat er så ska jag lägga ut festival bilder och det har jag tänkt göra nu.inte bara det så har jag tänkt att göra en ny header och kanske ny design om det går är så less nu på en tråkig blogg.
nåväl ser inte oskar nu på två dagar,lite skönt kommer det blir eftersom då hinner jag sakna han tills vi firar våran ettårs dag.men jag kommer nog sakna han rätt mycket också nåväl blir ett snabbt inlägger tillkommer mer imorgon puss!










så det var iallafall de mesta av bilderna. och det är ju inte ovanlig att jag har mina popcorn nära intill mig också.
imorgon blir det att lägga in fler bilder ni inte sett men det tar vi då :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0