12/7

Nae nu måste jag ta mig ett nyp i armen och skärpa mig.
Herregud vilken lögnare jag är,jag som skulle blogga sista dagarna sen far jag utomlands imorgon..
Nae nu måste jag verkligen ta mig i kragen och skriva det sista jag har att skriva innan jag far.
Idag ska jag iallafall packa klart sedan ska jag göra lite annat smått och gott innan jag far.ska inte gå in på detaljer.
Väntar på oskar för övrigt som säkert kommer snart.En heeel packlingslista har jag med mig.
Kollade upp vädret igår och det ska vara ca 30 gr vaje dag som det såg ut.Så känn er jävligt avis med ert regn.
måste även erkänna att jag är mer nervös och osäker än vad man kan tro.skulle hellre vela åka flyg än buss dit ner.
Första gången jag åker själv någon stans.Snackade med båda mammorna nydligen och hahaha dom verkar mer glada för min egen skull och ser mer upp mot resan än vad jag gör.Det är alltid sköt om dig ta inte med dig för mycket hoppas du får det roligt var försiktiga och så sen såklart jag är så himmla glad för din skull att du ska fara utomlands,riktigt stolta!
hahah jag är ändå glad att dom säger så kan verkligen behöva det och oskars stöd är otroligt viktigt för mig nu.
Kommer verkligen sakna pappa och diesel medans jag är borta,men allt ska alltid vara första gången.
imorgon klipper jag ju mig också spännande...Men nae nu måste jag avrunda för att noppa ögonbrynen en sista gång.
Uppdaterar snabbt imorgon eftersom jag far på kvällen.Så hinner jag skriva en sista gång hejdå!
men nu ska jag ta och avrunda hära,ha det så bra hejssverjs!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jaag vill se hur ditt hår blev innan du faar! :)

2009-07-12 @ 17:59:42
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du fara med ogge :D?

2009-07-13 @ 22:22:42
URL: http://jennieronnskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0