Medlefors

sitter just nu på en soffa och chillar.har suttit och lyssnat på en förelsning som varit i 2 timmsr snart har vi lunch,TUUR.
slutade lyssna efter ca 10 min dock,men jag fatta lite tror jag.måste faktist säga att jag har en oändlig träningsverk i magen efter gårdagens träningspass.för övrigt vill jag bara säga att jag vaknade halv 8 imorse vilket inte var det bästa jag gjort skulle gärna legat kvar i den sköna sngen vi sovde i.ikväll blir det att bada och chilla med älsklingen och äta sig mätt på popcorn och chips.men nu ska jag gå och lyssna vidare igen innan vi får lunch,jag hoppas det blir god mat.kanske skriver mer ifall jag får tid eftersom det var någon snäll liten typ som tog med sig datorn dock vet jag inte vem som äger den oskar bara tog den eftersom den låg på bordet.men nu ska jag gå puuss ! =)

hihi nu äre oskar som skriver! :D ja vill bara börja med att säga att jag älskar yaoska! och jaa... ehm.. glömde vad jag mer skulle skriva :/ aja skit samma puss på yaoska! te amo mi amor
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0