Dagens oskar,

Oskar ville att jag skulle skriva ett inlägg om han,vet inte riktigt vad jag skra skriva men vi får se vad det blir i slutändan.

Oskar Daniel Alejandro stenlund är min pojkvänn,16 år gammal och i sina bästa år.Hoppas jag då.
Hans parson i livet är godis och såsnart han köpt godis till sig själv för 50kr skyller han på mig att det är mitt fel.
Tro mig det tar slut på 1 dag.Oskar har 12 husdjur,självkallar jag hälften av dom för småkryp.och varje gång man sover hos han och ska gå på toa är man livrädd för att hans nedrans syrsor låter så mycket så det blir som ett maraton man springer från hans rum till toan.Inte nog med att han älskar godis han älskar att sova också,har han sagt att han ska upp en viss tid speciellt då jag kommer förväntar jag mig inte att han är uppe den tiden,det tar minst 20 minuter för han att kliva upp.sådan far sådan son,oskar är väldigt lik sin pappa i sättet,tänker hyffsat lika och är jäkligt allmänbildade.De är inte bara likheten där inte båda två älskar att skojja så det är ganska roligt att lyssna på båda två.inners inne är oskar en riktigt nallebjörn,då jag är taskig kallar jag han morsgris.jag tror han är det lite sådära smått.Oskar är väldigt romantisk av sig och vill att allt ska vara perfekt om vi ska göra nått.romantisk och tjurig,en perfekt kille.höll på glömma bort det.
oskar pratar väldigt mycket,ibland undrar jag om han inte får ont i munnen.och att klippa han är helt omöjligt han sitter aldirg still då man ska klippa han,precis som då han var liten.träffar ni han förstår ni varför vi är tillsammans,pratkvarnar båda två.oskar är omtänksam och bryr sig verkligen om andra,han lyssnar och stöttar en.dataspel är ett av hans intressen,tragist att alla killar är datanördar men det är sånt man får leva med.det som är mer tragist är att hanförsöker göra min lillebror det med,självhar man andra planer.oskar älskar att prata om våran framtid och vi kan sitta i timmar och prata om det.tro mig hans skratt gör en alla glada och älskar att busa.finns massa mer jag skulle kunna säga om han tyvärr kom jag inte på så mycket mer och skulle jag det skulle det bli flera sidor.men ändå,kortfattat.
han är världens bästa kille,finns verkligen ingen som han.Jag älskar han mer än allt annat på denna jord och det ska vara vi två föralltid det hoppas jag.allt med han är bra,min oskar du betyder allt för mig! ♥



Jag älskar dig ! <3
Kommentarer
Postat av: Din Oskar <3

hihi puss, din bror är redan nerd

2009-01-12 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0