6/1

Hej Hopp AlleSammans!

Har verkligen sovit ut idag känns det som och det var väldigt skönt.
Dock vaknade jag första gången av att oskar skickade ett sms till mig kl 12 där det stod "Hej älskling! Jag saknar dig! Du var det första jag tänkte på då jag vaknade! Puss älskar dig! <3".Blev väldigt glad men sedan somnade jag om och sov till 20 i 1 sedan klev jag upp och åt frukost samtidigt som jag såg på saltkråkan.Bland det bästa barnprogram jag såg på då jag var liten. Nåväl idag blir det att vara med vännerna och ha en kväll bara med dom,så vad vi hittar på återstår att se.
Har inte hunnit göra så mycket heller snabb duschat och kollat på desperatehousewives,så snart kanske jag ska ta och sminka mig med.Samtidigt har det rammlat in några små söta sms från älsklingen som snart ska fara på lan med vännerna.Måste faktist säga att jag saknar honom enormt mycket och det går nog inte nån minut utan att jag tänbker på han,saknar hans skratt och hans underbara pussar.Men jag hoppas han får det roligt de här två dagarna vi är utan varandra.men nu ska jag väll ta och göra mig lite mer iordning innan sofia kommer vilket hon redan gjort.nåväl ha en bra kväll puss puss !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0