4/1

Hej Hej !

nu var det faktist ett tag sedan jag skrev.
Har alltid tänkt på det men aldrig kommit mig för det. nåväl kan väll ta och berätta lite kort vad som hänt.
i fredags måste jag säga att jag inte minns så mycket om vad jag gjorde så aa det finns inget att berätta om där.
Men igår så skulle älsklingen sova över hos mig så vi var bara med varandra och myste med varandra hela dagen fram tills efter maten då vi fick lite bråttomt eftersom att josefin och några från min klass skulle komma och vara med oss på kvällen.Så det fick bli att vi mötte jossan halva vägen och sedan hoppade jag  och oskar in i duschen och snabbade oss lite granna innan de andra skulle komma. hann ta på mig lite andra kläder sedan sminka mig och så. Vi mötte agnes och emmy vid coop där vi köpte popcorn och lite godis eftersom jossan var godis sugen,konstigt det var ju lördag.
nåväl sedan begav vi oss hem till mig där vi poppade popcorn och drack päronsoda. Vi hade faktist ganska roligt småpratade lite sådär allmänt,såg film och bara fetade oss framför tv.Jossan hade väldigt roligt med kameran också måste jag säga och hade uppe den då och då sedan satt hon och oskar och skrattade åt min lilla vovve.jag undrar just hur många popcorn skålar vi poppade igår kväll men såvitt jag vet är det upp mot 6st inräknat en skål min lillebror åt helt själv.Så min lilla popcornmaskin jag fick i julklapp hade ett tufft jobb igår.det roliga med den är att man vet aldrig vad som kommer hända just denna gång.första gången gick det jättebra att poppa andra gången flög det popcorn över halva golvet så jag tror halvapopcornskålen var utspritt över hela holvet tredje gången så hade jag halva popcornskålen i håret.ja det flög bara popcorn överallt men då allt var klart måste jag säga att mi älskade popcornmaskin gör ett bra jobb.vi satte på lite smält margarin och salt sedan frossade vi i oss riktigt gott,muuums. Och idag gjorde jag och älsklingen dom godaste popcornen jag någonsin ätit så vi kollade in popcornskålen mer än vad vi kollade in filmen vi kollade på.Nåväl en hel popcornhelg har det varit,så nu vet ni vad jag gjort. Ha det så bra PUSS! =)

   

Lite bilder från igårkväll =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0