28/1

Hej Hej !

har varit dryg på att skiva men livet rullar på som vanligt så det finns inte så mycket att skriva om i min lilla värld.
nåväl idag hade jag sovmorgon och vaknade kl9,dock lite innan 9 eftersom att nån tvgubbe skulle fixa nå kablar i vårat hus så det var bara pallra sig upp.Skolan var kortvarig hade bara en "lektion" som var en föreläsning på nordanå.rätt bra faktist handlade om en "nynasist" som inte är nynasist längre utan hoppade av och bildade sig en familj.berättade lite om sitt liv och hur det var att vara i det där läget.en riktigt skön kille måste jag säga nog fick man sig några skratt.Träffade älsklingen på föreläsningen med hans klass var där för att höra på så en liten stund fick jag se han eftersom vi inte ska vara med varandra idag.tog ett bra tag att säga hejdå till han då allt tog slut ville inte lämna han,men efter många om och men gick det dock höll jag på cykla in i en snöhög då jag skulle vända mig bort,tur att ingen såg?resten av dagen har bara bestått av att damsuga snackat lite med älsklingen gjort läxa och bums på träning.måste faktist säga att efter mina 4års spelande med mitt lag börjar glöden slocka,peppen för att träna känns inte lika kul längre.innebandy är kul och skolansträningar är ruskigt roliga trivs bättre att spla med killarna och känner att jag lär mig mer.känns ganska trist eftersom jag älskar mitt lag men så är sanningen att jag funderar på att sluta..känns bara jobbigt att fara dit och tycker inte om våra träningar vi är inte ett lag längre i mina ögon.det är faktist tråkigt för vi har haft så roligt tillsammans på de här 4 underbara åren jag gått med dom,men nu börjar göden slockna.förhoppningsvis tar jag bara en paus och startar om senare med mer pepp och mer glöd i min aska.men vi får se bara funderingar ännu men innebandy tänker jag inte sluta med iallafall så enkelt är det bara älskar att träna och skulle inte klara mig utan att träna måste göra nått annars blir jag seriöst sjuk.men bara så att ni vet älskar mitt lag och innebandy bara funderingar än.men 4 underbara år har det varit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0