20/1

Hej Hej !

ska bara snabb skriva ett inlägg,om vad som hänt idag.
var på skolan som vanligt,och imorse då jag vaknade hade jag en oändlig smärta sedan igårkväll i mitt högra knä.
har tyvärr gnällt om mitt förbannade knä hela dagen tror jag men aa det är bättre nu iallafall.
nåväl vi hade skridskor idag på idrotten och jag säger då bara det,milde gud jag var då som bambi på hal is inte nog med det så hade jag en enormt stort ägghuvud.efter skolan har jag abra tillbringat min dag i älsklingens famn och gjort lite läxa.de sista minuterna så poppade vi popcorn och det var nog bland det roligaste på länge.medans vi gosade med varandra och oskar snurrade runt mig glömmde vi helt bort att vi poppade tills jag märkte att det var stopp i hålet där popcornen skulle komma ut så jag lyfte på locket(klant)för att det skulle hinna rinna ner i skolan tyvärr så flög det bara popcorn över hela golvet och då jag trodde det var som lungt så poppade det till och jag fick nästan ett popcorn på mig.
nåväl ni skulle ha sett riktigt kul var det och katastrof i köket.jag älskar min popcornmaskin!♥

Kommentarer
Postat av: din oskar<3

seriöst den maskinen är ond!

2009-01-20 @ 23:02:19
Postat av: snoppe

faan yaoska ja var ju på balder idag såg då inte nått av dig, där vars höll du hus kvinna? ;*

2009-01-21 @ 16:58:32
Postat av: Amme

popcorn är gottii!

Ni är söta tsm!:) glad för din skull!



Sv: joo det är det:)

2009-01-29 @ 17:06:13
URL: http://ammepamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0