18/1

Hej Hej !

Har tyvärr inte kunnat skriva några inlägg eftersom datorn har varit konstig,internet har inte fungerat eller så.
Men nu är jag tillbaka och så har det ju varit helg,ingen skola ingenting bara ta det lungt med älsklingen.
i helgen har vi myst och igår var vi på bio och såg,changeling med angelina jolie.Läste på sofias blogg och på henne lät det inte som att den var så bra och det dära med lyckliga slutet trodde jag att det skulle sluta annars eftersom det stod det på hennes blogg.Nåväl jag blev inte precis besviken på filmen tvärt om,den var riktigt riktigt bra.en verklighetsbaserad berättelse som handlar om en kvinna,då hon kommer hem från jobbet är hennes son helt spårlöst försvunnen och ingen vet vad som hänt.hon tar hjälp av polisen men polisen hjälper inte som dom borde(ärligt)5 månader senare tror polisen att dom hittat hennes son men kvinnan säger att det inte är hennes son,då vill inte polisen inse sitt misstag och slänger in henne på psyket.Mer får ni veta om ni ser filmen,men jag tycker den var riktigt riktigt bra och berörande många gånger.dock lite dyr men det var det värt,se den ni kommer inte ångra er.men nu sitter jag här hon han och skriver detta inlägg så vi ska ta och göra chokladbollar eller kanske någonting annat gott vi får se.förövrigt är det skola imorgon,tyvärr.känns dock också lite tråkigt att sova själv inatt men sånt får man leva med vissa gånger.men nu ska jag skynda mig in till köket för att göra gottgott med älsklingen,puss puss på er! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men yaoska filmen hade ju inte varit bra om bara pojken hade överlevt, erkänn;)?;P

2009-01-19 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0