13/1

Hej Hej !

andra dagen på skolan,känns väll sådära kunde varit bättre.måste faktist erkänna att skolan är ganska dryg just nu och skulle inte ha allt någonting emot att ha en veckas lov till iallafall.Idag har jag inte gjort så mycket,förutom varit på skolan som förövrig ni vet,var rätt trist.Sista lektionen hade vi idrott det gick inte alls bra hade glömmt mina skor hemma så jag halkade omkring på golvet som bambi på hal is,ramlade nån enstaka gång med.Som ni vet var jag sjuk för sisådära 3 veckor sedan lite mer och jag känner fortfarande att anstränger jag mig slutar jag kunna andas,någonting jag måste kolla upp + mina förbannade knän jag har ont i varje kväll.om inte annat är det bäst att jag börjar träna igen känner att jag är extremt lat,men knäna ett problem nästa veckas kollaupp.efter skolan gick jag och oskar hem till mig,han hade suttit och väntat på mig hela sista lektionen nästan så vi gick hem till mig sedan stödade jag lite och bad pappa köra oss till han.vi åt parisare sedan gick jag och oskar och la oss ett tag.då vi vaknade var både jag och oskar sjukt sugna på popcorn,ovanligt? NEEJ! så vi bad hans pappa göra popcorn sedan satte vi oss och såg nya top model,jaa man blir ju lite upprörd över att se men det fick duga.
Imorgon firar vi också ett halvår tillsammans,dock kommer vi inte göra så mycket har förbannade träningen.men bara så ni vet så kanske jag inte skriver någonting imorgon vi får se.ha det bra god natt ! =)

  

då vi låg hemma i oskars säng kom han fram och gav ett kort till mig,sjukt gulligt han överaskade mig och hade farit in på en affär och köpt det medans jag hade idrott.Du är bäst älsklingen,älskar dig så mycket !♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0