HELGEN

Ojoj någon borde ge mig en klackspark och få igång rutinerna med att skriva,jag har insett att jag har perioder inte lätt men så är det och dom går hejvillt upp och ner.nåväl slut med mitt gnällande. eftersom det var ett tag sedan jag skrev får jag väll ta och försöka sammanfatta allt någorlunda bra.och mitt minne är ju inte så bra men jag skriver dom dagarna jag minns.


Onsdag
Var med sofia och gick på stan,köpte en tröja och så köpte vi en avtagbaraniktsmask som vi skulle göra senare på kvällen och hyrde två filmer vi skulle se.Nere på stan träffade vi våra gammla klasskamrater som vi gick och fikade med på lilla café mari eller vad det nu heter.nåväl rätt mysigt tycker jag.senare på kvällen såg jag och sofia på film och gjorde våra ansiktsmaskar då ringde sara och frågade om hon fick komma och klart fick hon det. 

Torsdag
torsdag kom älsklingen äntligen hem från lanet så jag var med han då sjukt vad jag saknade han.dock var han som en zombie och bara ville sova nåväl så kan det gå.sen har jag varit med han hela helgen ut sovit hos han myspys och sett film inga vidare aktiviteter samt tagit ner våran julgran lite sent men gjort är det då.så nu drog jag lite snabbt hela helgen.och efter några timmars sömn kan han äntligen vara vaken.så har min helg varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0