1 Januari 2009

GOTT NÅTT ÅR ! 2009

 middag med familjen stenlund
    
   
   lite fyrverkerier som jag hann ta kort på inatt
 en puss från hela 2008 till 2009 tack älskling.
    
      GOTT NYTT ÅR 2009!

Hej Hej kära läsare!

idag är det ju som sagt 1 januari på våran nya år.
Har lagt in en massa bilder på gårdagen och dagens bilder,finns massa massa mer men de får bli en annan dag jag lägger in dom. Nyårs var faktist ganska så roligt,firade ju hemma för första gången och för att vara den första gången så blev den riktigt bra. Började med att jag kom till oskar,och väckte honom lite vilket han inte uppskattade men nåväl jag fick upp han efter 20min. dagen gick faktist riktigt fort och efter 6 tiden nån gång var jag och oskars lillasyster klara med tillfixningen. Henke(oskars kompis)hade kommit förbi och lämnat wii kontroller så vi satt kan man säga hela kvällen och spelade wii.Konstigt nog fattar jag inte att vi blev så inne i det och haha eftersom både jag och oskar är så tjuriga så blev vi lite smått ovänner för detta lilla spelet,vilket nu en dag senare är vi kvitt. nåväl vid  tolvslaget gick vi ut och oskar hans pappa började smälla raketer.Själv stod vi andra och frös i detta kalla väder med bara nylånstrumpor,men som ni ser fick jag iallafall till några riktigt bra bilder. Olivias(oskars lillasyster)kille blev tyvärr riktigt dålig och kunde tyvärr inte vara med på så mycket som vi hoppats på så han låg mest i sängen,men även han pallrade sig ut vid 12slaget och se på allt.
Nåväl mitt nårslöfte var väll inget nyårslöfte precis men iallafall en liten önskning jag hoppas på ska bli sann till nästa nyårs. Och vilket jag tyvärr inte kan säga men ni som känner mig vet nog redan säkert vad jag önskat mig. Men tills vidare och nästa inlägg så kan ni fortsätta kolla på mina nyårsbilder. Ha det så bra och gott nytt år på er ! =)
Kommentarer
Postat av: Jossefin

Så fint håret blev !=)

2009-01-02 @ 17:27:06
URL: http://joosseefinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0