8/2

Hej Hej bloggen!

ett tag sedan jag skrev nu,jo tack jag vet.det har ju varit helg så jag har tillbringat hela helgen åt min älskling,en underbar helg var det må jag faktist säga.i lördags städade jag snabbt så att jag och älsklingen kunde fara till han ganska så fort.hade hittat en tröja jag verkligen ville ha sen länge tillbaka på gina,denna gång var det en lika dan tröja fast med luva och i trosdags då jag var där kostade den 99 så jag tänkte fråga pappa ifall jag kunde få den och det fick jag, så på vägen till oskar svängde vi in på stan och köpte tröja.hade drömmt samma kväll om den tröjan och att den inte fanns kvar längre och vad tror ni joo det fanns en massa tröjor kvar men dock inte i min storlek trodde jag, så både jag och oskar letade och tillslut hittade vi en tröja i min storlek längst bak,tuur.inte nog med det dom hade även sänkt tröjan ännu en gång så nu kostade den bra 79kr,snacka om ett riktigt kap.bilder kommer senare.senare på kvällen var vi med lina(en av oskars kompisar) hon hade nydligen köpt sig en hund så direkt dom kom hem från umeå fick vi se henne.hon var riktigt söt och dubbelt så mycket mindre än vad min hund var då han var liten,hennes kropp var lika stor som oskars fot.lekte med henne ett tag och såg filmer från colombia sedan hon var där,mycket mer gjorde vi inte bara chillade ett tag senare på kvällen.efter det gick jag och oskar hem igen såg film och la oss och sov,mysigt!

idag har vi inte heller gjort så mycket eftersom älsklingen blivit sjuk under natten.
vaknade imorse med en irriterande hosta och efter ett tag började hanäven må dåligt.så vi steg upp mycket mycket tidigare än vad vi brukar,kl 11.så hela kvällen har vi tillbringat i hans säng och bara pysslat om han ätit lite glass osv.det blir en hemma dag för han imorgon så jag ska förbi han imorgon efterskolan med för att ta hand om min sjukling.men nu ska jag vara social med han vi hörs.puss!


slänger in en gammal bild på allesammans sådära nu på slutet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0