Fredag den 13de

Okej okej jag tror inte speciellt mycket på fredag den 13de och det dära med otursdagar.
men jag ska inte underskatta det precis dagen började bajs redan från morgonen.då jag vaknade och skulle gå ner till köket för att äta frukost så tände jag en lampa inne i mitt rum först.precis då jag stoppade ner kontakten i uttaget så gick strömmen,allt blev svart.strömmen var inte borta lång stund men så pass lång stund att då jag skulle äta min gröt kunde jag inte värma den såjag gjorde en macka med skina på.precis då jag tagit min första tugga kom strömmen tillbaka,vilken osis pappa åt upp mackan så fick jag äta min gröt.senare då jag kom till skolan berättade jossan,belinda och även oskar att det också fått strömavbrott,så kan det gå.jävla skit dag!
aja dagen har ändå varit bra förutom dagens händelse.vi jobbade ett tag på skolan sedan gick vi in till stan med klassen för att kolla på lite "kultur" enligt våran lärare.om jag lärde mig speciellt mycket vet jag väll inte.sedan har deet bara varit sncka och tokigheter i våran klass,biler lägger jag ut sist av allt.
senare på kvällen har jag bara varit med älsklingen och NU har jag köpt min sista present åt han till imorgon då vi ska bada rosenbad äta sushi och bara pysa med varandra.dock har älsklingens bankkort gått av idag så han måste låna av sin mammi.okej fredag den 13de är väll skit då.aja nu ska jag ta och sluta och sätta igång med att slå in älsklingens plappar.puss skriver mer imorgon ha en bra alla hjärtans dag mina vänner ! ♥

så kan en av våra vanliga dagar se ut på bf1c,så där vet ni!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0