Dagens,

Hej Hej !

sitter just nu och skriver som ni fattar.
dagen har varit väldigt jobbig tycker jag,och idrotten var allra jobbigast.ett jävla gnällande från min sida enligt mig,hade ont i fötterna som fan ena skidan skav mot huden trodde jag skulle dö,men trotts detta var det faktist ganska så roligt.dagen bestod av att som vanligt vara med älsklingen,var sjukt sugen på godis men beslöt mig för att låta bli ett bra val.ska ju spara pengar denna månad så jag ock oskar kan göra nått i sommar då vi har 1 år,förhoppningsvis får vi fara utomlands annars blir det stockholm så jag ska lägga av 150 varje månad fram tills dess om inte mer vissa månader beror på hur det ser ut i börsen.sedan har vi bara legat och vilat sovde i 1 och en halv timme råå skönt! älsklingen fick höra av sandra att hon tyckte jag var fin idag på skolan så han ville att jag skulle lägga ut en bild så det blir ju också.men nu ska jag iallafall fortsätta se hide and seek,vi hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0