5/2

Hej Hej!

det har varit en tuff dag idag.så oväder som bara den,inte ens roligt att kolla ut genom fönstret.
dagen började väldigt trött ville inte stiga upp från sängen sedan har den bara rullat på.
fick ett mycket trevligt samtal idag på morgonen från ungdoms att jag ska få fara dit imorgon kvart över 2 för att få ett nytt recept på mina p-piller,YEEES! efter skolan for jag och älsklingen till han det var bara tur att vi hann med bussen eftersom hans buss var nästan10 minuter sen så vi sprang till bussen.Efter det så sovde vi ett tag fram tills det var mat och efter det fick han gå ut och skotta den stora snöhögen utanför deras dörr.sedan låg vi hela kvällen och såg på film dock hann vi inte se klart den men det gör vi till helgen.påvägen hem hade dom inte hunnit ploga så det var bara att hålla tungan rätt i munnen var livrädd kändes det som eftersom att bilden sladdade hela tiden och kruvorna höll vi på fara av vägen.men efter många om och men så fick vi oss hem iallafall och jag har lärt mig att tygskor är väll inte det perfektaste skor man kan ha i denna snöstorm.själv ser jag då inte ens grannens hus utanför mitt fönster så snöit är det.iallafall nu sitter jag i mitt rum helt tryggt igen med tak över huvudet,var faktist rädd men nu är allt toppen ska snart gå och lägga mig också men tills vidare ha det så bra och natti natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0