27/2

Hej Hej!

Idag har jag varit på min lillebrors skola som jag så pratade om i förra inlägget.
Det var ganska roligt,inte så jobbig dag måste jag säga eftersom barnen hade lektioner i max 1 timme.
Man fick många återblickar eftersom jag själv gick på den skolan,en gång i tiden..
Hittade nämligen en tavla i matsalen som jag och några vänner i klassen jag gick med gjorde då vi gick i 5-6 någongång.
Det var ganska roligt att se den,kunde inget annat än börja skratta.Mer än det har jag inte gjort hjälpt barnen med lite matte och så sedan slutade en flicka i nils klass som även varit granne med en som gick i min klass så vi fick var sin glass i slutet.Var lite synd att det var just hennes familj som flyttade dom var faktist ganska roliga och snälla,får även tillägga att deras hund var as snygg.okej det låter som jag pratar om en kille men kollar man på deras boxer och min fetknopp så joo lite mer har han att komma med.nåväl jag älskar ändå min vovve,han är så söt.och kvällen har jag bara tillbringat med älsklingen.inte gjort så mycket faktist,imorgon ska han sova hos mig så jag kanske inte kommer skriva någonting under imorgon men då vet ni det.Puss vi hörs !


öite bilder från dagen.visst -r tavlan snygg? NOT! nåväl höörs =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0