25/2

Hallå vänner!

Dagen har varit prima precis som igår och anlednngen är ju såklart vädret!
innan jag mötte upp älsklingen efter skolan så hann jag gå på stan ett tag både före och efter.
Det var inte precis riktigt tänkt,jag väntade utan för HM som jag och älsklingen sa att vi skulle göra just den tiden,och jo mitt som det var i min vanliga otur så var ju såklart inte oskar där då bussarna stod där.Jag väntade och väntade och det dröjde allt längre tid,jag började tänka står han där bussen går ju snart hmm var det verkligen denna tid?
och tiden gick  tillslut stod jag bara där ute och såg moröbacke bussen fara sakta sakta iväg.TYPIST,där for bussen nu måste jag vänta ännu en halvtimme och precis då bussen hade farit så kom ju älsklingen såklart med sin buss från kaplan.minerna var väll itne så glada men det gick över rätt fort då oskar och henke började prova glasögon på glitter.Hittat det perekta glasögonen jag vill ha.Inte nog med det då jag väl kom hem till älsklingen möttes jag av ett varmt välkomnande av oskars katt ivan,en riktigt gosepropp var han idag.så medans jag kelade med han så for tiden bara iväg och efter maten så bestämmde sig jag och oskar oss för att se en film tillsammans,bed time story.det lilla jag hunnit sätt funkade faktist jag tyckte den var rätt så bra men vi får ju se vad som händer.nåväl nu ska jag gå och se lite tv och förhoppningsvis bli trött och somna,puss skriver mer imorgon! =)



hihi,en jätteglad yaoska! =)
Kommentarer
Postat av: DIN OSKAR <3

hihi den katten älskar dig :P men inte lika mycket som jag för jag älskar dig mest <3

2009-02-25 @ 23:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0