23/2

Hallå alle sammans =)

Det har varit helg och nu började skoldagen om igen.
Har dock inte skrivit eftersom jag sovit hos älsklingen och uppdateringen på helgerna brukar ju inte vara dom bästa.
Ska dra lite kort vad jag gjort under helgen. På lördagen så kom oskars familj och hämtade mig eftersom jag blivit bjuden till oskars mormor och morfar på kalas.Om jag hade vetat bättre hade jag tagit på mig snyggare kläder än vad jag hade,Chinos och en boddytröja kanske inte var det snyggaste man kunde ha.Nåväl det fick duga.Tyvärr så påvägen till mig kronglade deras bil,dom har köpt en ny råå dyr bil och så sedan då de skulle sarta den så gick den sönder.Ganska så typiskt då det var första gången dom skulle köra den,fast det gick bra till slut som tur  var.Senare på lördagkvällen bästämmde vi att vi skulle fara och bowla med oskars lillasyster hennes kille en kompis till oskar och några till,det var riktigt kul faktist gick inte så bra för mig jag kan ju inte men det var kul som sagt.Sedan har vi inte gjort så mycket facktist bara legat och myst.Dagen på skolan började bra iallafall lite trött kanske eftersom jag inte sovit så mycket.
hade dessutom utvecklingsamtal idag som kanske inte gick så jätte jätte bra.det kändes som evigheter då jag satt där eftersom mamma är så långdragen men efter många om och men kom jag ut och såg älsklingen vänta på mig genom dörren,då blev jag glad igen.Nåväl nu ska jag läsa lite granna sedan blir det en tidig kväll ha det bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0