21/2

Hallåå!

Idag har dagen varit rätt okej måste jag säga.lite dystert eftersom man haft bf hela skoldagen men sista timmen innan lunch så lekte vi lite leka tillsammans,okej folk tar inte bf seriöst jag vet men det är faktist inte den ända vi gör.aja det var faktist kul eftersom hela klassen verkligen avr med på allt och var inte så tråkiga som vi brukar vara.Innan jag skulle hem fick jag ett samtal som verkligen piggade upp mig,älsklingen kom förbi min skola för att se mig innan han skulle fara hem.Så vi gick en bit och jag följde han in till stan så han skulle kunna ta ut pengar för att han var skyldig folk en massa och efter det så såg han att han hade 800kr kvar på kortet så han frågade om jag ville ha en nalle.Och det var så gullit av han så han köpte en liten nalle åt mig,måste säga att det känns som jag inte förkänar den och bara slösar hans pengar.Men enligt han så valde han det själv och han ville köpa en nalle åt mig så,tack älsklingen du är så underbar!
senare på kvällen snabbstädade jag sedan skulle sofia och sandra komma hem till mig.Sofia blev dock lite sen eftersom hon skulle äta sedan skrev hon till mig på msn.YAOSKAAA det blev en pojke! Hennes syrra har nämligen just fött sin lille son idag ca halv 5 tiden.Grattis till cicci.Och mer har jag faktist inte gjort sofia drog för ett tag sedan och sandra var tvungen gå ganska så tidigt så nu sitter jag bara här och degar för mig själv.Men ska väll försöka göra nått innan älsklingen ringer.skriver mer imorgon puss! =)


Så såg den lilla nallen jag fick av han,nu har jag två som jag fått av han.Tack älsklingen älskar dig! ♥


Har även glömmt bort att berätta att för nån dag sedan tidigare i veckan då jag pratade med oskars mamma i telefonen så berättade hon för mig att oskars farmor hade stickat ett par "inne sockar" till mig.Jag blev jätteglad då jag fick höra det,de var så gulligt tycker jag.så jag säger även: tack Eva !=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0