2/2

Hej Hej bloggen !

sitter just nu vid min "nya" dator,okej den är inte min men jag får låna den av älsklingen tills vidare.
dock är tangentbordet lite slött och min mus är för kort så jag måste köpa     en sladd samt till högtalarna,annars funkar allt finemang.Kommer faktist sakna min laptop väldigt väldigt mycket det är nog bland  det värsta för jag tyckte verkligen om den,men eftersom att den är cp har jag inget val än att släppa  taget om satanet.nåväl älsklingen for för ett tag sedan och jag saknar han redan,folk måste tro att jag är besatt på något sätt delvis rätt och delvis inte emn jag skulle inte klara mig utan min ögonsten.förövrigt har jag jätte jätte ont i mitt knä,har bara lust att ta bort  dett för  det skulle kanske göra mindre ont,har nog inte haft såhär ont på väldigt väldigt länge,stackars knä.Från det ena till det andra jag är hemma från medlefors,skönt men ändå inte.sängarna var jävligt skön att sova i poolen var varm och chipsen var goda mer vet jag inte vad jag ska skriva om.men nu ska jag iallafall se om det finns nått att äta sedan fortsätta prata med älsklingen,puss  vi hörs !

Bilder  kommer  imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0