18/2

Hejsan svejsan!

Okej planerna gick inte så bra.
det var tänkt att jag skulle försöka mig på mitt jävla gimp program (ett program man gör om bilder) dock gick inte det så bra.eftersom jag vill få in bilder på denna blogg men inte har bilderna på datorn så var jag tvungen att lägga in alla bilder från skivor in till denna dator och nu är det FULLER OM BULLER! tro mig,trodde det skulle ta bara en liten stund och en liten stund var tydligen 2 timmar.vad jag riktigt tänkte med då jag hedde över bilderna på skivorna vet jag faktist inte riktigt men nått gick jävligt snett iallafall. aja förövrigt har jag börjat att fundera på 5 saker som är typiskt mig och som folk känner igen mig på.

1.Jag har förförligt jobbiga tvångstankar. Håller jag på att trumma med fingrarna måste jag trumma minst 3 ggr.

2.Jag kan inte äta i mörker. ligger jag och älsklingen i sängen och ska mysa MÅSTE jag tända en lampa om jag ska så bara äta en mandarin.släcker han den blir jag arg (A)

3.Trist att säga det och jag blir rädd för mig själv.Jag är sisådära mer eller mindre senil.pappa säger alltid" hur fan ska du minnas vad du gjorde för ett år sedan då du knappt mindes vad du gjorde igår".SANT! senil vid 16,hur blir min framtid? ett förslag satsa inte på det!

4.Jag är förbannat omständig och har beslutångest för allt.frågar jag nån om den eller den saken är vacker så tar jag alltid tvärt emot vad de säger.varför jag frågar vet jag inte,känns bara bättre så.

5.SEG SOM EN SNIGEL! men jag tror inte jag behöver förklara,alla förstår redan vad en snigel är .

tragist men så är det.och detta är lilla jag yaoska häggman !
nu ska jag se sista avsnittet av generation fett.HOOJ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0