17/2



Efter att ha kollat lite med älsklingen på youtube hittade jag en bild på "mitt" land nicaragua(där jag föddes)
och jag har bestämmt mig att ifall jag någonsin vill göra en tatuering så skulle jag bland annat vela ha en sådanhär tatuering på ryggen,eftersom jag vill att tatueringar ska isåfall vara personliga och betyda nått världefullt.Dock hittade jag inte rätta bilden så det blev den hära,men senare så ska jag lägga in den rätta bilden jag vill ha.nåväl enligt mig är tatueringar bortkastade pengar,onödigt skit man inte kan få bort,och folk tror att de är så märkvärdigt precis som att förlova sig nu förtiden.Nåväl därför säger jag att ifall jag någonsin vill ha en tatuering vill ha ha denna och en annan med mitt stjärntecken,punkt slut.Hoppas ni gillar min lilla ideè.Tills vidare får ni nöja er med denna bild så ska jag skaffa fram den rätta så snart jag kommer hem.Puss !
Kommentarer
Postat av: Anonym

Sålänge man är nöjd med sin tatuering så är det märkvärdigt för en själv :)

2009-02-18 @ 21:00:21
Postat av: joss

Så länge man är nöjd med sin tatuering så är den märkvärdig för en själv :)

2009-02-18 @ 21:01:17
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju inte så att man går runt & skryter om det men fortfarande är det lite märkvärdigt för en själv.



Jo jag vet, men det är dåligt att en "oskyldig" eller vad man ska säga ska utsättas & ta livet av sig.

2009-02-18 @ 21:57:28
Postat av: joss

Men allt behöver inte vara märkvärdigt?

2009-02-20 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0