11/2

Hej Hej !

Kom hem för ett tag sedan från anderstorpskolan där det var en konsert,ganska kul att se på faktist.
Ovanlig måste jag säga och hade verkligen inte förväntat mig att det skulle vara så mycket folk som det var men det var massor av folk.nåvälidag har jag varit med älsklingen,riktigt sönt.hann dock inte göra så mycket som vi hoppats på konserten tog en stor  tid men vi tar igen det imorgon dåjag ska  vara med älsklingen.längtar faktist riktigt mycket till han just nu.aja   det är mycket imorgon,svenska uppsatsen ska in,engelska boken ska in,matteprov imorgon en massa saker och så lite tid.ångrar faktist att jag inte började med alltet tidigare känner mig stressad över att läsa ut en helbok idag.aja det är väl bäst jag fortsätter nu då,vi ses imorgon puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0