9 december



brukar bli jätte sena inlägg men det går dock oftast inte tidigare.
nåväl idag som sagt for ju farsan men jag hann hem som tur var iallafall innan han skulle fara så jag kunde få en sista kram. min kära vovve kände på sig att han skulle fara och var dock inte lika glad över det, konstigt nog så känner han på sig då allt inte står rätt till och blir nog lite sur på pappa för att han kommer lämna han.skumt men så äre.

första lektionen idag är specielidrott och vilt var det.
kan ju ta och berätta att under den en och en halv timme vi spelade sköt tomas en boll i ansiktet på mig, petter trampade mig jävulst hårt på tåna,gustav armbågade mig i hakan och jag själv trampade fel så att jag fick jävulst ont i foten. kan informera er om att jag har fortfarande ont fortfarande.. nåväl kvällen har jag tillbringat med älsklingen och jag måste plugga på helgen för att jag har prov.men GOD NATT!
Kommentarer
Postat av: josefin

svr: hihi <3

Okej vad bra :)

Jo det gick hyffsat bra :) du missade inget speciellt :)

2009-12-09 @ 22:01:12
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv: haha nej faktiskt inte :) dom andra från dinsko för 200:- :)

2009-12-10 @ 16:27:09
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0