8 december


Eftersom jag är jäkulst sugen på julen och jullovet just nu så bjuder jag på en bild från årets förra jul.

Idag har varit en jättejobbig dag för mig.
jag orkar verkligen inte med skolan,är verkligen less allt och alla!
Saker jag inte förväntade mig att folk skulle säga/göra gör dom och det sårar mer än vad folk faktist tror.
dock tänker inte vissa folk längre än vad näsan räcker så de kan ta åt sig..
nåväl från mitt dystra prat.
efter skolan for jag in till stan för att köpa ett kort till min mamma nu då pappa far och att skriva ett brev till henne var inte det lättaste,det tog mig 45minuter.. men nu är det gjort! fick sedan en kort stund till älsklingen.
tråkigt inlägg men nu ska jag kila vi hörs:)
Kommentarer
Postat av: olivia

fin blogg :=

2009-12-08 @ 22:28:28
URL: http://olivias.se.se
Postat av: Olivia

sv: visst var den söt :)!

jaså, jaa det får inte vara för mke spets på klackarna, tycker inte det är fint heller, men dom var lagom :) jaså ojdå, då har dom ju sänkts jätte mke, för det stod ordinarie pris 399:- och nu är det bara 199:- så det är ju ganska värt ändå ;D

2009-12-08 @ 22:46:57
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0