7 december




Ni får ursäkta maten på bordet men jag kunde inte vänta:)

Jahapp då var det måndag igen och det kunde inte kännas värre.
Har haft en hyffsat bra helg men önskade gärna att den var längre, orkar verkligen inte med skolan.
längtar verkligen tills jag ska ut på praktik i 7 veckor efter jullovet.
Nåväl slutade 4 idag och då jag kom hem väntade min halvsjuka älskling i sängen. Ganska skönt att krypa ner till han eftersom det var kallt ute och han var varm. Kvällen har varit helt underbar med han. den bästa på ett tag,så han gjorde min dag till någon lite extra.

Efter maten som ni ser så ville jag inte vänta mer tills pappa skulle öppna sin julklapp. Lite tidigt att öppna den nu men eftersom att han far på onsdag och är borta i mer än en månad så ville jag att han skulle få öppna en iallafall innan han for,sen väntar en till då han kommer tillbaka.Kommer faktist sakna han oerhört mycket!
Till min förvåning blev han gladare av sin julklapp än vad jag trodde och det gjorde mig riktigt glad,värmde i hjärtat. älskar mig pappa!

Ska nog ta och börja skriva mitt brev till min biologiska mamma imorgon,saknar henne otroligt mycket också.
önskar verkligen att hon fick komma hit och fira jul med oss. Men det jag är mest glad över är att hon har fått se oskar iallafall.

nae nu ska jag ta och avsluta och fortsätta läsa sedan fortsätta min underbara kväll med älsklingen!
Sov gott!
Kommentarer
Postat av: IISABEL

självklart :D

2009-12-07 @ 23:00:55
URL: http://onlyisabel.blogg.se/
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: jag har pluggat! :) sjdå?

2009-12-08 @ 00:14:15
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: josefin

haha det var det som var meningen :P

2009-12-08 @ 07:21:43
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Om jag får vara lite nyfiken.... Vart bor din biologiska mamma?

2009-12-08 @ 11:10:34
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0