18 december







Tjah då börjar det närma sig jul och den sista presenten är köpt idag så jag ska börja slå in den snart.
Vakande först kl 7 som älsklingen för att följa han en bit till bussen och sedan lämna hunden.
efter det somnade jag om och vakande ca 11 då jag steg upp för att hämta hunden igen och sedan börja bege mig till unga örnar för att få ut min lön,kan lova att jag blev glad. inte nog med det for jag och köpte en present till farmor sedan hyrde  jag nya filmer.

måste ju ta och berätta att min hund varit hos veterinären idag och fick inte speciellt goda nyheter.
blev inte speciellt förvånad direkt av vad jag skulle få veta men tycker lite synd om min älskling.
ska däremot göra allt för att han ska må bra igen,och hoppas han tillfrisknar snart igen:)

mys ikväll framför tv:n med älsklingen och imorgon blir det att göra knäck.
ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: julia

åh va söt hund! :D

allt bra idag?

2009-12-18 @ 16:53:02
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

allt bra?^^

2009-12-20 @ 23:47:17
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0