the unborn



drog ut men emelie,jeppe och rickhard på hemmakväll.
skulle lämna tillbaka några filmer och sedan kunde vi inte bestämma oss vad vi skulle göra så vi bestämde oss att hyra en ny film. tog ett jävla tag innan vi bestämmt oss men efter många om och men så tog vi the unborn.
jag vet inte om ni tycker den är läskig/äcklig men som den fegis jag är står jag för att jag tyckte det.
mer än halva filmen satt jag och höll för ögonen och tjuvtjikade lite där emellan också.men det är banne mig den äckligaste filmen jag någonsin sett jag skojjar inte jag fick typ en hjärtattack alla utom jeppe höll för ögonen och kan komma med att hahaha vissa gånger öronen med(A) nåväl vet inte vad ni tycker men som sagt jag är en liten fegis egentligen och jag står för det för jag tycker att denna film var riktigt jävla äcklig och hemsk.se den ett tips :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0