kolla in..

Okej nu äre såhär att jag har en del saker jag gärna skulle vela bli av med så jag tänkte lägga ut dom och höra ifall det är nån som är intresserade och så.om inte annat vill jag ändå att folk hör av sig ifall jag kan lägga ut dom på ett annat ställe typ som blocket.. alla sakerna är använda max 2ggr bara så ni vet och vissa aldrig!


glansiga svarta skor  med liten klack storlek 36 köpta i vintras,
använda två gånger inomhus!


vita boots med liten klack storlek 36 köpta för några år sedan använda två gånger.


pumaskor i storlek 38 köpta för 3 år sedan och aldrig använda.


en vit tunika i storlek M köpt förra året och använd 1-2 ggr.

Kommentarer
Postat av: petra

den vita tunican & dom svarta skorna va jättefina=) hur mycket kostar det? =)

2009-08-13 @ 00:23:04
URL: http://petrasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0