Första dagen i skolan

Hallå läsare!
första dagen i skolan och jag vad ska man säga,det dög:)
Långa dagar då man såg schemat men jag hoppas det går att ändra.fick också veta att vi skulle ta skolkortet samma dag vilket inte var så kul.som tur var såg jag iallafall inte ut som ett skogstroll men kunde varit finare.
aja efter skolan skulle jag köpa ett skydd för håret men kom hem med såå mycket mer.ja ni får se själva vad jag släpat med mig hem!

Skor och innebandy klubba

slutrea armband på glitter 10kr

köpte 3saker på coop och fick en platttång för 125kr på köpet ifall jag köpte hårgrejjer för 125kr

hälfäste till mina pumps

ny väska från accent för 300kr



Kommentarer
Postat av: petra

sv: okejokej:) det ska jag=)

2009-08-21 @ 22:30:25
URL: http://petrasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0