27 augusti



Jahapp då såg jag ut sådära idag påklädd mina pumps som jag köpte på dinsko.
själt tycker jag att det var ganska skönt och slappa kläder medans andra tyckte inte det.
aja dagen har varit sådära idag ganska så tråkig må jag säga och har varit jättetrött,fattar faktist inte varför jag brukar aldrig vara trött.nåväl hade matte och jag lskar min mattelärare han får mig äntligen att förstå saker jag inte förstått mig på tidigare. sedan hade ett jättehål och då kom älsklingen på besök medans jag gjorde läxa på skolan och det var ganska kul.det som var mindre roligt var att han var förbannad på att han inte fått sin lön.först har han väntat en månad för att få lönen sen så får han den inte pågrund av att dom han jobbade hos hade lämnat in pappret där tiderna stod förmodligen lämnat in dom försent så nu måste han vänta en månad till innan han får sin lön.så han fick låna 600kr för ormen av mig och betalade det s på söndag kommer den.men nu ska jag nog gå hare bra skriver mer imorgon hooj!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0