24 Augusti

Kära vänner jag har varit sämst på att blogga den senaste tiden.jag förstår inte vad som hände med mig etfer att oskar slutade jobba,men jag har slutat blogga betydligt mycket midre vilket är synd tycker jag.nu börjar ju skolan också så det har riktigt kört ihop sig.Aja ska försöka bli mycket mycket bättre på att blogga då jag kommit igång med skolan.
nåväl ska iallafall ta och skriva nu.tyvärr har jag inga bilder eftersom jag glömde kameran hos oskar och har inte kunnat lägga in varken på hans dator eller min.nåväl i helgen har jag bara varit med oskar och hans familj.vi har riktigt myst och haft en lördags kväll där vi grillade och sedan grillade vi marshmallows.riktigt mysigt!sedan var vi och firade oskars kusiner och så frågade vi om vi fick vara barnvakt till dom vilket jag hoppas på det kommer bli roligt!
men ska iallfall lägga in dom få bilder jag har :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0