12 /8



tjaa då vare inte länge kvar då tills mamma kommer hem,nae  hon kommer snarare imorgon.
kan inte påstå att jag längtar direkt för man känner rent att då är skolan på G.ingen mer sovmorgon,inge mer snosande med oskar då man bara kan ligga och dra sig i sängen.inge mer att kunna göra vad man vill vara ute länge.nae fyfan jag l'ngtar inte säger jag bara har haft den så bra här hemma med bara pappa under hela sommaren så att så skulle det kunna vara gärna en månad till iallafall,men men som alla gånger så tar det roliga slut.Nu börjar man ju 2an också och inte vet jag riktigt om jag ser fram emot det...fan sen äre bara ett år kvar till i skolan med vänner och sen ska man ut och jobba fyfan! nåväl har ju iallafall dom närmaste att gå med :)
idag blir det att vara med oskar och sen så vet jag inte vad.har inte så mycket att göra fram tills dess men ska nog lilla och läsa måste läsa ut boken innan imorgon då den ska vara tillbaka.så att så ser min dag ut.kanske slänger in ett inlägg sedan ikväll igen.ska lägga mig och läsa nu puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0